luni, 26 mai 2008

inselatorie loto 6/49

Un cacat mare este loteria romana cu tot cu extragerile ei. O falsitate, o inselatorie, un circ. Cand doamne ne vom destepta si noi odata? Cum naiba sa mai crezi cand vezi ca numerele extrase ies unu dupa altul: 2,3,4..urmatoarea extragere..19,20,21? Ce naiba, suntem chiar atat de imbecili? Eu am renuntat sa mai fiu bataia lor de joc si nu am mai jucat de un an de zile. Acum vad ca au abordat o noua strategie. Nu mai exista doar un castigator la categoria intai, ci doi. Asa sa fie mai credibila situatia. O mare porcarie, o pusculita pentru campaniile electorale ce bat la usa. M-am saturat de hotii astia imputiti care profita de stupizenia unui popor cretin asa cum suntem noi. Lasati-va calcati in picioare in continuare si, asa cum suna un cantec :"totul va fi bine". La multi ani!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Iti dau mare dreptate. O mare minciuna este aceasta extragere loto.

Anonim spunea...

Ai perfecta dreptate , eu tind sa cred ca este o mare inselatorie in special prin faptul ca totul ESTE CONTROLAT ELECTRONIC DIN DIFERITE LOCATII ( ma refer strict la modalitatea de extragere a nr ) ceea ce stim ff bine ca poate fi "comandat" prin muulte metode , nu trebuie sa fii savant sa-ti dai seama iar toti din conducerea acestui sistem hranesc o caracatita intreaga . Oricum ce ma bucura este faptul ca multi oameni incep sa-si dea seama de escrocheria "lLEGALA" .